...
Satış Yönetimi Modülü

Satış Yönetimi Modülü

Satış yönetimi kısaca satış konusunda etkili stratejiler oluşturmaya, bunları pratiğe dökmeye ve verdiği sonuçları analiz ederek yeni planlamalar yapmaya yönelik yapılan faaliyetlerin bütünüdür. Stratejik satış yönetiminin ana amacı şirketin kaynaklarını maksimum verimlilikte kullanmak, iş çevresi ile uyum sağlamak ve satış performansını geliştirmektir. Dolayısıyla satış yönetiminde alınan kararlarda iş çevresinin faaliyetleri ve durumu da göz önünde bulundurulur.

Bir işletmenin en değerli iki varlığı, çalışanları ve müşterileridir. Bu iki varlığı ortak bir platformda buluşturan Smg Satış Yönetimi Modülü, çalışanların, dolayısıyla da işletmenin müşterilerle olan iletişimini güçlendirir. Temel müşteri verilerinden satış sonrası desteğe kadar müşterilerle ilişkili bütün süreçleri kapsayan Smg Satış Yönetimi Modülü, işletmelerin müşterilerini daha iyi tanımasını sağlar.

Mevcut ve potansiyel müşterilerin daha iyi tanınması, kampanyaların, fiyatlandırmaların ya da özel fırsatların planlanmasını da kolaylaştırır. Smg Satış Yönetimi Modülü,'nün Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) ile entegrasyonu da bir yandan veri tutarlılığını artırırken, diğer yandan işletmenin genel iş süreçlerini iyileştirir.

Satış ekiplerinin haftalık programlarını yapabilecekleri , yeni müşterileri ve fırsatları kayıt edip raporlayabilecekleri, mobil şekilde teklif ve sipariş oluşturup maliyetlerini anında görüntüleyebilecekleri Smg Satış Yönetimi Modülü , Satış süreçlerinin her anında firmanızın aradığı çözüm olacaktır.

Smg Satış Yönetimi Modülü tüm Smg yazılımları gibi firmanıza özel yazılır, böylece paket programlardaki gibi işinize yaramayacak modüllere para vermeden, tamamen sizin işletmenize uygun bir Satış Yönetimi yazılımına sahip olmuş olursunuz..

Önemli Faydalar

  • Etkili ve tek kaynak üzerinden tüm satış süreçlerinin takip edilmesi
  • Müşteri ile tüm temas noktalarında hızlı ve etkin yönetim
  • Geçmiş tüm teklifleri ve süreçleri görüntüleyerek müşteriye doğru teklifin ulaşması.
  • Tüm veriler birbirini besleyip destekliyor ve satış ve pazarlama süreçleri kontrol altına alınarak güçlü ve güvenilir bir kurumsal hafıza oluşturulması.
  • Çalışanların görevlerine ve iş planlarına uygun iş atamalarıyla daha verimli iş gücü kullanımı
  • Teklif onay mekanizması sayesinde belirlenen süreçler ile tekliflerin şirket içi onaylardan geçerek müşteriye ulaşması.

Modüller

  • Müşteri Kayıt
  • Aktivite Girişi
  • Teklif Girişi
  • Teklif Onay Ekranları
  • Teklif Maliyet Oluşturma
  • Teklif Revizyon ve Kopyalama
  • Teklif Siparişleştirme


Size Ulaşmamızı İster misiniz?